Bedenktijd, retour en ruilen

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sisterwood.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 5 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Stuur je een gedeelte van je bestelling retour? En heb je bij die bestelling geen verzendkosten betaald in verband met gratis verzending door de hoogte van de bestelwaarde? Als de waarde van de artikelen die niet geretourneerd worden lager is en dus onder deze grens van gratis verzenden komen te liggen, worden alsnog verzendkosten in rekening gebracht (3,95 euro – brievenbus of 5,95 euro – pakket).

→ In plaats van bovenstaande handelingen kun je uiteraard de retourprocedure via Mijn Account volgen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Om vergissingen te voorkomen is omruilen niet mogelijk. Als je een product wilt ruilen, dient de ontvangen zending als retour te worden aangemeld. Voor het juiste artikel maak je vervolgens een nieuwe een bestelling aan. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.