Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Extra garantiebepalingen omtrent houten artikelen

Hout is een natuurproduct, waardoor elk item een unieke uitstraling heeft. Hout reageert op invloeden van buitenaf, zoals luchtvochtigheid. Dit kan werking van het hout tot gevolg hebben. Dit benadrukt echter de puurheid van het artikel. Wij kunnen helaas geen garantie geven op het werken/kromtrekken van hout of natuurlijke onregelmatigheden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@sisterwood.nl. Uiteraard zullen we ons uiterste beste doen om een passende oplossing te bieden. We behandelen onze klanten, zoals we zelf behandeld willen worden!

Leidt dit echter niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.