Klantenservice SisterWood

Hier lees je alle informatie omtrent onze leveringsvoorwaarden. Al deze punten staan ook als dropdown menu onderaan onze site – voor een sneller resultaat. Of lees een beknopte versie onder Bestelinformatie. Staat de informatie die je zoekt er niet bij? Bel of mail ons, we helpen je graag!


Levertijd en verzendkosten ZirbenFamilie

Wij doen ons uiterste best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. We hanteren een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Incidenteel kan het gebeuren dat dit niet lukt. Soms zijn producten – door grote vraag – niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren (4 tot 10 werkdagen). Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Voor Nederland:
3,95 euro voor brievenbuspakketjes
5,95 euro voor bestellingen onder 75 euro
GRATIS verzending voor bestellingen vanaf 75 euro

Voor Belgie:
12,50 euro voor bestellingen tot 100 euro
GRATIS verzending voor bestellingen vanaf 100 euro

Voor Duitsland / Für Deutschland:
12,50 euro voor bestellingen tot 100 euro / 12,50 euro für Bestellungen bis 100 euro
GRATIS verzending voor bestellingen vanaf 100 euro / KOSTENLOSER Versand ab 100 euro

Voor overige landen / other countries:
Stuur een email naar info@sisterwood.nl / send an email to info@sisterwood.nl

Levering verloopt via MyParcel in samenwerking met PostNL en geschiedt door de postbode of de pakketdienst. Over het algemeen zal de aflevering op maandag tot en met zaterdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Levertijd en verzendkosten Gmundner Keramik

Bestellingen van Gmundner Keramik verlopen via de fabriek in Oostenrijk. Vanwege het enorme assortiment is het voor ons onmogelijk om alles op voorraad te hebben. Gmundner Keramik heeft vrijwel alle artikelen in ruime hoeveelheden op voorraad. De levertijd na het plaatsen van de bestelling is ca. 4 tot 6 werkdagen.

De vermelde prijzen in de NL-webshop van Gmundner Keramik zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

15 euro voor bestellingen tot 150 euro
Gratis voor bestellingen van 150 euro.

Levering verloopt via UPS.


Betaalmethodes SisterWood

Via Mollie

Om je bestelling af te rekenen biedt SisterWood diverse betaalmethodies aan via het betrouwbare platform Mollie,


Mollie betaalmethodes SisterWood

 

 

  • iDeal
  • Creditcard
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • Overboeking
  • Paypal

SSL Beveiligingscertificaat

Onze website is voorzien van een SSL beveiligingscertificaat. Met SSL wordt je vertrouwelijke informatie versleuteld verzonden, zodat je gegevens niet onderschept kunnen worden.

SSL Security - SisterWood

 

 

 

 


Bedenktijd, retour en ruilen

In Mijn Account kun je retouren aanmelden. De procedure wijst zich dan vanzelf. Hieronder kun je de voorwaarden die hieraan verbonden zijn lezen.

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@sisterwood.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 5 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Stuur je een gedeelte van je bestelling retour? En heb je bij die bestelling geen verzendkosten betaald in verband met gratis verzending door de hoogte van de bestelwaarde? Als de waarde van de artikelen die niet geretourneerd worden lager is en dus onder deze grens van gratis verzenden komen te liggen, worden alsnog verzendkosten in rekening gebracht (3,95 euro – brievenbus of 5,95 euro – pakket).

→ In plaats van bovenstaande handelingen kun je uiteraard de retourprocedure via Mijn Account volgen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Om vergissingen te voorkomen is omruilen niet mogelijk. Als je een product wilt ruilen, dient de ontvangen zending als retour te worden aangemeld. Voor het juiste artikel maak je vervolgens een nieuwe een bestelling aan. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.


Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Extra garantiebepalingen omtrent houten artikelen

Hout is een natuurproduct, waardoor elk item een unieke uitstraling heeft. Hout reageert op invloeden van buitenaf, zoals luchtvochtigheid. Dit kan werking van het hout tot gevolg hebben. Dit benadrukt echter de puurheid van het artikel. Wij kunnen helaas geen garantie geven op het werken/kromtrekken van hout of natuurlijke onregelmatigheden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sisterwood.nl . Uiteraard zullen we ons uiterste beste doen om een passende oplossing te bieden. We behandelen onze klanten, zoals we zelf behandeld willen worden!

Leidt dit echter niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.